Wysyłając formularz z zamówieniem wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Firmę Piekarniczo – Cukierniczą JANZA® z siedzibą w Suwałkach przy ul. Młynarskiej 1A do celów marketingowych oraz realizacji zamówienia. Zgadzam się na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną. Wiem, że mam prawo wglądu oraz poprawiania swoich danych, a także do sprzeciwu wobec ich przetwarzania do wyżej wymienionych celów. Podanie danych jest dobrowolne. Formularz jest niezobowiązujący dla obydwu stron.
Niniejsze zamówienie zostanie potwierdzone w ciągu 3 dnia od daty poprawnego wysłania na adres e-mail bądź faksem.
Regulamin
1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu i zasady realizacji zamówień składanych za pośrednictwem serwisu internetowego, zgłaszania reklamacji i trybu ich rozpatrywania.
2. Właścicielem sklepu internetowego JANZA jest:
JANZA Firma Piekarniczo – Cukiernicza (NIP: 844-000-36-62)
ul. Młynarska 1 A
16-400 Suwałki
3. Stroną dokonującą zakupów w sklepie internetowym JANZA, zwaną dalej Klientem jest osoba fizyczna posiadająca pełną osobowość prawną lub przedsiębiorca. Stroną dokonującą sprzedaży produktów zawartych w ofercie sklepie internetowym JANZA jest właściciel Sklepu firma JANZA – Jan Zaworski dalej Sklepem.
4. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski (o ile nie napisano inaczej w opisie produktu).
5. Wszystkie ceny podane w Sklepie Internetowym JANZA są wartościami brutto i zawierają podatek VAT. Podane ceny są w PLN i nie zawierają kosztów przesyłki – koszty przesyłki (łączne dla całego zamówienia) podane są po dodaniu produktu do koszyka, przed złożeniem zamówienia.
6. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia na stronie Sklepu tj: Imię, Nazwisko, adres wysyłki, telefon kontaktowy.
7. Sklep JANZA prowadzi wyłącznie sprzedaż detaliczną
8. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok, jednak Sklep JANZA zastrzega sobie prawo wprowadzenia tymczasowych ograniczeń w korzystaniu ze sklepu ze względów technicznych.
9. Warunki płatności:
– Przedpłata na konto firmy JANZA Firma Piekarniczo – Cukiernicza
(numer konta zostanie podany w e-mailu potwierdzającym zakup) – wysyłka w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.
– Przedpłata za pośrednictwem systemu szybkich płatności Przelewy24 – wysyłka w momencie potwierdzenia wpłaty przez system. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayPro SA – wpisana jest do Krajowej Instytucji Płatniczej do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiotu w UKNF IP24/2014
10. Po złożeniu przez Klienta zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu podsumowującą przyjęte zamówienie. Sklep JANZA zastrzega sobie możliwość telefonicznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia oznacza, iż zamówienie to mogło nie zostać przyjęte do realizacji. Zamówień, których nie uda się potwierdzić w ciągu 2 dni roboczych lub których z przyczyn technicznych nie będzie można zrealizować będą usuwane z systemu.
11. Warunki dostawy:
– Towar jest wysyłany za pośrednictwem firmy kurierskiej Poczty Polskiej
– Koszty przesyłki zakupionego towaru pokrywa Klient.
– Dostarczoną przesyłkę należy sprawdzić w obecności kuriera, w przypadku jakichkolwiek braków lub widocznych uszkodzeń mechanicznych należy zażądać sporządzenia protokołu szkody/protokołu niezgodności i odmówić przyjęcia przesyłki.
12. Reklamacje i zwroty:
W przypadku chęci zwrócenia towaru prosimy o kontakt z obsługą Sklepu. Konsument odsyła towar na własny koszt, natomiast Sklep zwraca Konsumentowi całość wpłaconej należności. W przypadku gdy zwracany towar został rozpakowany i używany, Sklep zgodnie ze wspomnianą ustawą ma prawo do potrącenia ze zwracanej należności kosztów umniejszenia wartości towaru.
– W przypadku gdy towar okaże się niesprawny w momencie zakupu (do 14 dni od odebrania paczki) Klient ma prawo, po wcześniejszym kontakcie z obsługą Sklepu, do zwrotu towaru (np. w systemie door-to-door). Jeżeli reklamacja okaże się zasadna, Sklep wymieni reklamowany przedmiot na sprawny, a gdyby było to niemożliwe (np. z powodu niedostępności danego towaru) zaproponuje towar inny, o porównywalnych parametrach bądź zwrot całości wpłaconej kwoty, oraz pokryje koszt zwrotu towaru przez Klienta. Prawo do zwrotu nie przysługuje jeżeli towar został uszkodzony przez Klienta. Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem.
– W przypadku gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej (zwrot na rachunek karty użytej do płatności) [np. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
13. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
14. Ochrona danych osobowych
– Dane osobowe Klienta przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia oraz ewentualnego (na życzenie Klienta) zaopiniowania go w serwisie Ceneo.pl oraz Opineo.pl. Przesyłanie ich odbywa się z zachowaniem najwyższego poziomu bezpieczeństwa. Na życzenie Klienta wszelkie dane osobowe zostaną usunięte z bazy Sklepu.
16. Polityka plików cookies
– Sklep JANZA informuje, że podczas przeglądania strony internetowej Sklepu używane są pliki „cookies”, czyli niewielkie informacje tekstowe, zapisywane w komputerze Użytkownika, które pozwalają prawidłowo przejść proces składania zamówienia w sklepie, jak również służą do opracowywania ogólnych, statystyk dotyczących korzystania przez Użytkowników ze strony internetowej sklepu Uzyskane w ten sposób przez Sklep „cookies” są całkowicie anonimowe i w żadnym wypadku nie są kojarzone z konkretnym i zidentyfikowanym Użytkownikiem. Użytkownik w każdej chwili ma możliwość zablokowania generowania plików „cookies” poprzez wybranie odpowiedniej opcji w swojej przeglądarce internetowej.
15. Złożenie zamówienia za pośrednictwem automatycznych mechanizmów Sklepu nie jest jeszcze zawarciem umowy kupna-sprzedaży. Obsługa Sklepu telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej (także za pomocą systemu automatycznego mailingu) sygnalizuje Klientowi przyjęcie zamówienia do realizacji i wówczas jest zawierana wiążąca umowa kupna-sprzedaży.
16. Wszystkie nazwy zastrzeżone i znaki towarowe zostały użyte jedynie w celach informacyjnych.
17. Regulamin określa zasady zakupów w Sklepie JANZA. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.